poniedziałek, 5 czerwca 2017

Inspiracja Dominiki - Szlachetna oprawa starej fotografii

Witajcie

Tym razem zmierzyłam się z trudnym - jak dla mnie - zadaniem, jakim była bardzo jasna, stonowana i elegancka kartka ze starą fotografią. Wiecie, że gustuję w mocnych i zdecydowanych kolorach,więc taka delikatna kartka, to wyzwanie ;)
Postawiłam na bardzo jasne kolory farb kredowych - beże, szarości i krem z odrobiną mięty. Po wstępnym pomalowaniu tła różnymi kolorami zaczęłam go wybielać niezastąpionym białym Antiquing Cream i pięknie kryjącą białą mgiełką. By uzyskać wierzchnią, widoczną warstwę struktury dodałam do pasty strukturalnej biały fluid. Pasta cudownie oddała bardzo delikatny wzór szablonu a dzięki białym pigmentom nie zrobiła się półprzezroczysta po wyschnięciu. Na koniec całość oczywiście zabezpieczyłam matowym lakierem.






Użyte produkty:

Białe gesso Decoart



2 komentarze: