poniedziałek, 4 września 2017

Inspiracja Anai - Chłopięcy blejtram

Witajcie kochani :)
Nie da się ukryć - wakacje dobiegają końca. W Gdańsku ostatni weekend był już bardzo jesienny, co nieco mnie martwi, ale też wyjątkowo dobrze nastawia do tworzenia. Z ogromną przyjemnością siadłam przy moim scrapowym biureczku i postanowiłam stworzyć chłopięcy blejtram z wakacyjnym zdjęciem. Zadanie nieco trudne dla mnie - fanki różu, kwiatków i brokatu... Ale chyba się udało :)
Zaczęłam od stworzenia tła na panelu malarskim za pomocą pasty strukturalnej i masek, później pomalowałam całość farbami kredowymi, a następnie przyciemniłam całość moją ulubioną patyną - Antiquing Cream w kolorze czarnym. Ach! I tutaj zaczęła się magia, która wciągnęła mnie na długie długie godziny :)
Takie mixed-mediowe prace to dla mnie wielka przyjemność i relaks. Powoli, stopniowo dodaję kolejne warstwy, bawię się tym, dodaję kolejne szczególiki - ogromnie mnie to odpręża.
Pamiątka z wakacji gotowa :)






Wykorzystane produkty:


pozdrawiam serdecznie
Anai

http://anai.pl/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz