niedziela, 24 września 2017

Inspiracja Anai - Tag z efektem rdzy

Witajcie kochani :) 
Dziś chciałabym Wam pokazać taga, którą przygotowałam na specjalną okazję, o której za chwilkę. Starałam się, żeby nie był zbyt skomplikowany i warstwowy, a jednocześnie chciałam zachować elementy, które "kręcą" mnie ostatnio najbardziej - spękania i rdzę :)
Sposobów na uzyskanie "efektu rdzy" jest sporo, a ja sama wciąż eksperymentuję w tym temacie, ale efekty są naprawdę świetne. 
Wykorzystałam też tutaj kilka rodzajów farb - kredowe, metaliczne i wciąż dla mnie nowe, ale absolutnie zachwycające - fluidy akrylowe.






Wykorzystane produkty:
  
 
A jeżeli podoba się Wam mój tag i wybieracie się w najbliższą sobotę do Poznania na Ogólnopolskie Craft Party, to mam dla Was dobrą wiadomość - Decoratorium będzie tam miało swoje stoisko, na którym będzie można spotkać także i mnie, a o godzinie 12:00 zapraszamy Was na darmowy pokaz Make & Take, podczas którego wykonamy właśnie takie tagi. 

 
pozdrawiam
Anai

http://anai.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz