poniedziałek, 25 września 2017

Inspiracja Karoliny - Wpis w Art Journalu

Hej Kochani!
Przychodzę dzisiaj do Was z wpisem do art journala. Za każdym razem, kiedy chwytam za art journal, nie mogę wyjść ze zdziwienia, jak "miło, łatwo i przyjemnie" tworzy się w nim pracę. Poważnie! W art journalach cudowne jest to, że tutaj nie ma miejsca na żadne ograniczenia, sztywne zasady, czy reguły. Takie trochę "rób, co chcesz". Możesz np. po prostu przetestować nowy preparat (a może od razu zainspiruje Cię on do stworzenia całego wpisu), możesz stworzyć wpis czysto mediowy, bez żadnych innych scrapowych dodatków, możesz stworzyć pracę ze zdjęciem, jak mini layout, możesz rysować, pisać kleić, ciapać, chlapać - naprawdę możesz wszystko, a przede wszystkim możesz się świetnie przy tym bawić i nie myśleć za dużo o rezultacie. Jak nie wyjdzie - trudno, przewróć kartkę i baw się od nowa!

Tak właśnie powstawał mój dzisiejszy trawiasty wpis - nie myślałam za dużo o tym, co tworzę, tylko się bawiłam ;) Kilka razy uznałam, że coś tu nie gra, więc całość zmieniała swój wygląd parokrotnie, ale koniec końców rezultat mi się podoba.
  




Gorąco Wam polecam założenie art journala, jeśli jeszcze go nie macie :) Nie potrzeba do tego żadnych specjalnych notesów - stara książka lub docięty i zbindowany papier akwarelowy, czy nieużywane ścinki z papieru scrapowego nadadzą się idealnie.
 
Wykorzystane produkty:
  

pozdrawiam 
  
http://fikcjajestmodna89.blogspot.com/

 

1 komentarz: