środa, 20 września 2017

Inspiracja Dagmary - Kartki z mediowym tłem

Przyszedł mi do głowy pomysł na proste kartki z mixedmediowym tłem.
Postanowiłam pobawić się trochę, różnymi preparatami i pokazać Wam wyniki tych mieszanek.
Tła, które powstały można wykorzystać również w pracach art journalowych, czy innych projektach. Media DecoArt dają szerokie pole do popisu, można bawić się barwami, a także zastosowanymi technikami.
Ja w moich pracach użyłam mgiełek i fluidów, chlapałam nimi, nakładałam kolory szpachelką, lub pędzlem na mokry papier akwarelowy, zastosowałam również maskę. 
 
   
W jednej z kartek użyłam trzy fluidy akrylowe i nakładałam je naprzemiennie przy użyciu szpachelki.
Po kolei nabierałam odrobinę białego, szarego i czarnego fluidu i rozsmarowywałam je nierównomiernie, aż do uzyskania satysfakcjonującego mnie efektu. Dodałam chlapania mgiełką, ozdoby i kartka gotowa.
 
  
 
Tło kolejnej kartki powstało poprzez nakładanie czerwonej mgiełki grubym, miękkim pędzlem na namoczony papier akwarelowy.Powstały nierównomiernie zabarwione obszary, które dodatkowo pochlapałam tą samą mgiełką.Dodałam wzór wykonany czarnym fluidem przy użyciu maski i dodatkowe chlapania, a duży srebrny napis i pasujące do niego metalowe gwiazdki dopełniły reszty.
  

  
Kolejne pomysły na tła są już w trakcie realizacji, więc jeszcze powrócę z podobnymi projektami. 
  
Wykorzystane produkty:
  

pozdrawiam 
  
http://dagmarakos.blogspot.com/





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz