czwartek, 26 października 2017

Inspiracja Anai - Klucz do serca, beton i rdza

Hej hej kochani :)
Dziś mam dla Was inspirację bliską memu sercu z wielu powodów. Pisałam już - lubię różne takie ukryte znaczenia chować w moich pracach, takie małe "znaki", "klucze", szczególiki o specjalnym znaczeniu.
Ostatnie moje fascynacje to beton i rdza. Zawsze lubiłam, a ostatnio lubię jeszcze bardziej. Surowość, chropowatość, piękno w prostocie. Stworzenie efektu rdzy z mediami DecoArt jest proste i efekt ten zawsze mi się podoba, ale co z betonem? Przyznaję, że tło tej pracy było mocno eksperymentalne. Testowałam różne efekty z użyciem różnych mediów. Mój panel podzielony jest na trzy części i każda z nich pokryta była innym podłożem - Gesso, pasta Sand, pasta strukturalna. Wnioski? Produkt na podłoże nie ma aż takiego dużego znaczenia. Za pomocą każdego z nich można stworzyć fajne efekty, które oczywiście będą się między sobą trochę różnić, ale wszystkie mogą być bardzo fajne. A reszta? Reszta to zabawa kolorem - malowanie, przecieranie, ścieranie, podbarwianie, chlapanie. Ech. Dłuuuugo tu eksperymentowałam i nie jestem nawet w stanie tego procesu odtworzyć. Ale to nic nie szkodzi - następnym razem zabawa będzie równie fascynująca. A że będzie następny raz - tego jestem pewna :)





 
Wykorzystane produkty:
  
 
pozdrawiam gorąco
Anai
 
http://anai.pl/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz