piątek, 20 października 2017

Inspiracja Dagmary - Blejtram w fioletach

Ostatnio jakoś tak mi wychodzi,  że na zmianę tworzę kartki i blejtramy. 
I dziś będzie blejtram, bo jak na mnie to stanowczo zbyt wiele tych kartek stworzyłam.
 
Blejtram w fioletowo-różowej szacie utkanej z fluidów, mgiełek i cudownej farby metalicznej Dazzlig Mtallics.
Tło wykonałam techniką mokro-na mokrym, czyli spryskany wodą blejtram pokrywałam różnobarwnymi mediami. 
Blejtram przechylałam w różne strony, mieszając farby, gdzieniegdzie powstawał ciekawy, akwarelowy efekt.
Potem pryskałam wodą, by za chwilę ponownie chlapnąć mgiełką lub rozwodnionym fluidem.
Do stworzenia kompozycji użyłam stempli i wykrojnika, oraz papierów Studio Light.
  




 
Wykorzystane produkty:
  

pozdrawiam
  
http://dagmarakos.blogspot.com/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz