wtorek, 31 października 2017

Inspiracja Dagmary - Różowy? Nie dziękuję?

Różowy to kolor zupełnie nie dla mnie, po prostu go nie lubię. Różowy kojarzy mi się z prosiętami, księżniczkami i małymi dziewczynkami. Tak, w tej właśnie kolejności ;) Po różowy kolor sięgam głównie wtedy, gdy pasuje mi do pracy, która ma być prezentem. Jeśli muszę, potrafię odnaleźć się w formach i kolorach, których nie lubię.
Do zrobienia tej kartki użyłam ślicznych papierów Studio Light i wykrojnika tej samej firmy.
Studio Light ma oczywiście papiery w różnych barwach i stylach bardziej mi odpowiadających, ale tym razem postanowiłam chwycić róż za rogi.
Napis na kartce zabarwiłam mieszanką białego i mocno różowego fluidu, a także różowej mgiełki. Mieszałam farby, aż do momentu gdy uznałam, że odcień pasuje do papierów. Pozostałą mieszanką farb pochlapałam kartkę na samym końcu.
Wracając do napisu, kolejnym krokiem było nałożenie Clear Crackle Glaze i białego Antiquing Cream.
Kilka kropel białej mgiełki i można uznać, że praca jest zakończona. 
Ciekawe jakich kolorów Wy unikacie w swoich pracach?  
  



  
Wykorzystane produkty:
  

pozdrawiam
  
http://dagmarakos.blogspot.com/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz