czwartek, 21 grudnia 2017

Inspiracja Dagmary - Świąteczne zawieszki

Witam świątecznie,
 
zapewne wszyscy dopinają już ostatnie świąteczne przygotowania, ale może na chwilę zatrzymacie się w tym biegu i obejrzycie moją dzisiejszą inspirację.
 
Przygotowałam ozdoby choinkowe ze zdjęciem na drewnianych bazach. Bazy te docelowo ozdabiane są metodą decoupage i składają się z dwóch elementów,pomiędzy którymi można zamknąć np świąteczny pejzażyk. Ja użyłam ich do połączenia ozdoby choinkowej, świątecznej zawieszki i pamiątkowej ramki. Będą to swego rodzaju kapsuły czasu, ze zdjęciami mojego synka. 
  
  
Pracę rozpoczęłam od pomalowania baz białą farbą kredową. Do większej bazy wkleiłam w tle papier Studio Light, który ma bardzo lubiany deseń drewna. Wkleiłam zdjęcia i nałożyłam na ramy moich baz Clear Crackle Glaze.
Przyszła pora na kompozycje do których postanowiłam użyć tylko i wyłącznie gwiazdek i śnieżynek, różnego rodzaju. Do klejenia kompozycji użyłam DecoArt Matte Medium, które dość długo schnie.Ta właściwość medium pozwoliła na swobodne przesuwanie ozdób w różnych kierunkach, aż do uzyskania zadowalającego mnie efektu.
Następnego dnia, gdy Crackle Glaze i Matte Medium wyschły, powstałe spękania wypełniłam złotą farbą Dazzling Metallics, przy użyciu małego, miękkiego pędzla.  
 
W ten oto sposób powstały moje ozdoby choinkowe, lub zimowe zawieszki ze zdjęciami.
  





 Wykorzystane produkty:
  

pozdrawiam
  
http://dagmarakos.blogspot.com/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz