wtorek, 19 grudnia 2017

Inspiracja Dominiki - Drzwi do chatki Dziadka Mroza

Inspiracją do dzisiejszej mojej pracy były drzwi...drzwi nie byle jakie...drzwi z prawdziwego drewna, wiekowe...z duszą...drzwi do chatki Dziadka Mroza ;) największy nacisk położyłam na tło, które do złudzenia miało przypominać korę brzozy i chyba się udało ;D Aczkolwiek nie jestem w stanie napisać Wam po kolei, jak do tego doszłam... Był to proces wieloetapowy, a początki w ogóle nie przypominały efektu końcowego. Najwięcej warstw położyłam z pasty pękającej barwionej w różnym stopniu nasycenia brązowymi fluidami akrylowymi, gdzieniegdzie pod spód kładłam Weathered Wood, który dodatkowo potęgował spękania. Raz zamalowywałam całą powierzchnię na ciemno i wycierałam nawilżoną chusteczką, by wydobyć jaśniejsze tony, a za chwilę wcierałam w spękania ciemne odcienie Antiquing Cream. Następnie rozjaśniałam białym gesso i ponownie zamalowywałam  na ciemno i wycierałam chusteczką...i tak naprzemiennie i chaotycznie, by uzyskać efekt warstwowej, spękanej i wielokolorowej kory. Gdy na drzwiach zawisł wianek, całość "oprószyłam" białym gesso i sztucznym śniegiem Snow Tex.   
  




  
Wykorzystane produkty:
  
  
pozdrawiam
Dominika
  
http://allearte.blogspot.com/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz