poniedziałek, 24 grudnia 2018

Wesołych Świąt!!!! - Anna Pawlak

Kochani, jest mi niezmiernie miło, że w tak pięknym dniu jak Wigilia Bożego Narodzenia mogę podzielić się z Wami zarówno moją nową inspiracją jak i mocą świątecznych życzeń :-) W ten magiczny czas natchnienia wędrują w kierunku Świąt i wszystkiego, co z nimi związane. Pudełeczko, które Wam przedstawiam to prezent z przeznaczeniem na pachnące korzennymi przyprawami pierniczki. Mam nadzieję, że ta prosta inspiracja się Wam spodoba :-)
Życzę Wszystkim cudownych Świąt i spełnienia marzeń w Nowym Roku. Wszystkie kreatywne duszyczki, które nas odwiedzają niech cieszą się mocą pomysłów i inspiracji  oraz realizacją artystycznych zamierzeń <3


Pudełeczko na pierniczki wykonałam  na bazie tekturowego pudełka, które ozdobiłam techniką serwetkową (wieko) oraz za pomocą farb akrylowych Deco Art w kolorach iście świątecznych: Holiday green, christmas red, white i forest green. Ciekawego efektu na brzegach pudełka dodały przetarcia czarnym i złotych fluidem DecoArt. Wypukłe elementy to odciski z masy lekkiej pomalowane również farbami akrylowymi. Całość pracy zabezpieczyłam moim ulubionym bezbarwnym woskiem DecoArt.




Lista materiałów:
Tekturowe pudełko Efco
Farby akrylowe: White, holiday green, christmas red DecoArt
Fluidy akrylowe: black, gold Deco Art
Serwetka z zimowym motywem
Klej do serwetek Deco Art
Bezbarwny wosk DecoArt
Foremka +Masa lekka + klej ekspresowy


pozdrowionka


Ania Pawlak



1 komentarz: