poniedziałek, 4 lutego 2019

Romantyczny domek


Witajcie. Dzisiaj poniedziałek, cięzki? Jeszcze nie wiem, mam nadzieję, że mimo początku tygodniu będzie to wspaniały i udany dzień. Rozpoczynam tydzień klimatyczną inspiracją, mianowicie romantycznym domkiem, który wykonałam na specjalną okazję dla bliskiej mi osoby. Uzyłam do tego drewnianą bazę domek oraz cudowne i takie troszeczkę shabby chic papiery marki AB Studio. Wycięłam z jednego arkusza serce, które bardzo odpowiadało mi na ten projekt. 

Do wykonania prac mediowych użyłam prócz bazowych mediów takich jak gesso czy medium matowe do przyklejenia elementów, użyłam świetnego medium do pięknych spękań jakim jest Medium Clear Crackle Glaze. Jest to medium, które pozwoli wam uzyskać piękne spękania, medium jednoskładnikowe. Media dwuskładnikowe zawsze mnie męczyły z uwagi na skomplikowane działania, a to jest świetne i niesamowicie wygodne. Nałożone pędzlem, pozostawione na noc do samoistnego wyschnięcia daje urocze efekty spękań. Musicie pamiętać, aby nie przekombinować z suszeniem tego medium. Przy dawce ciepłego powietrza zacznie bąbelkować i spękania mogą Wam po prostu nie wyjść.








Przyciemniłam niektóre miejsca mojej pracy preparatem takim jak Metallic Lustre black shimmer, nanosiłam ją za pomocą patyczka kosmetycznego w te miejsca, w których pragnęłam delikatnie przyciemnić projekt, a były to łączenia kolażu wykonanego z papierów. Całość delikatnie zagruntowałam gesso aby przykryć powierzchnię delikatną mgłą...





Serce metalowe przykleiłam na medium matowe, które świetnie nadaje się do zadań specjalnych. Środek wypełniłam lakierem z wysokim połyskiem.






Pozdrawiam serdecznie i życzę udanego poniedziałku.
Aga


Użyłam:
DecoArt Medium Gesso White
DecoArt Medium Clear Crackle Glaze
DecoArt Matte Medium
Metallic Lustre black shimmer 29 ml
Szlagmetal złoto 2
DuraClear High Gloss Varnish 59 ml

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz