poniedziałek, 25 lutego 2019

Szkatułka w stylu Versace, czyli o tym dlaczego mieć czarne gesso :) Karolina Karbowska

Jako kolejną inspirację przygotowałam dla Was szkatułkę w stylu Versace. Versace to jeden z moich ulubionych domów mody. Jego charakterystycznym znakiem rozpoznawalnym jest meduza, grecki meander i złoto. Postanowiłam zrobić dla Was szkatułkę "na bogato" używając dosłownie kilku preparatów. 

 
  

  

  

Swoją pracę zaczęłam od przyklejenia gipsowego dekoru i zagessowania mdfu. Następnie pomalowałam powierzchnię czarnym akrylem. Hahahaha nie lepiej aby było od razu czarne gesso?! :D :D :D No ale jako, że niestety mi "wyszło", a "głupich robota kocha", to zamiast jednego kroku mamy dwa :D


Następnie w ruch poszły farby z linii Dazzling Metallics (black pearl i emperior's gold). Złoto na dół i meduzę, a czarna perła na resztę wieka.


Po wyschnięciu farb przetarłam powierznię szkatułki papierem ściernym, dzięki temu powstały przetarcia, które nieco wzmocniłam posługując się Antique Cream w kolorze Carbon Black. Przyciemniłam także nieco powierzchnię wokół dekoru oraz w miejscu gdzie biegnie frez. Jak widzicie doszedł też piękny stempel IOD <3


Aby wzmocnić efekt błyszczenia przetarłam dekor  oraz krawędzie wieka złotą pastą metaliczną Antique Rub Dala.


Jeszcze wykończenie, czyli te pierdółki które nadają charakteru pracy :) Wyciski z masy potraktowałam czarną farbą i pastą metaliczną, a łańczuszek, pobrudziłam gesso i czarnym akrylem. Przykleiłam narożniki, zamontowałam uchwycik i nóżki.



I voila :) Raptem kilka produktów, a szkatuła prezentuje się całkiem nieźle. Poniżej wszystkie produkty, których użyłam na rodzinnym foto. 



Czekam na Wasze prace "na bogato" :) ...i kupcie koniecznie czarne gesso :D
Buziole
- Wasza Karola



6 komentarzy: