poniedziałek, 6 kwietnia 2020

Pastelowa pisanka shabby chic

Witajcie kochani!!!

Wielkanoc już za chwilkę, wiosna rozgościła się za oknem 🌺🌺🌺, pisanek to czas 🐣🐣🐣

Podobnie jak większość z Was więcej czasu spędzam teraz w domu i mojej domowej pracowni, korzystam z wolnego czasu gasząc zmartwienia w tworzeniu nowych projektów - również dla Was💓

Moja pisanka w stylu shabby chic to dość prosty projekt, który opiera się o akrylową bazę, drewnianą nóżkę oraz kilka różnych odcisków z masy lekkiej.
Wszystkie elementy pomalowane zostały farbami akrylowymi i białą farbą kredową DecoArt oraz na koniec zabezpieczone moim ulubionym woskiem w płynie DecoArt 👌👌👌



To teraz co i jak po kolei :-)
Jajo najpierw przykleiłam na żel medium do nóżki, następnie całość pokryłam białym gesso DecoArt. Po wyschnięciu gesso przykleiłam mokre odciski z masy lekkiej, tak aby się ładnie dopasowały do kształtu przedmiotu. Po wyschnięciu odcisków pomalowałam je również gesso, a co niech się dobrze farba trzyma :-) Następnie pobawiłam się kilkoma farbami z serii Crafter's Acrylic - cudowni delikatnymi odcieniami - Cool blue (jaśniutki niebieski), Flesh (delikatna brzoskwinia) oraz Leaf green ( jasna zieleń) oraz Burnt umber (ciemny brąz - do cieniowań i stworzenia koloru kawy z mlekiem).


Całość pracy przetarłam białą farbą kredową oraz wykonałam kropeczki suchym pędzlem i rozrzedzoną białą farbą kredową.
Dookoła mojej damy użyłam odrobiny pasty pękającej, która wypełniła lukę między dam a i ramką.
Pocieniowałam pracę rozrzedzoną brązową farbą.
Całość pracy zabezpieczyłam bezbarwnym  woskiem. Na łączeniu przykleiłam bawełnianą koronkę.



Lista materiałów:
- jajo akrylowe
- odciski z masy lekkiej
- metalowy uchwyt (czubek an jaju :-))
- drewniana postawka
- białe gesso DecoArt
- biała farba kredowa Chalky Finish Everlasting DecoArt
- farby akrylowe serii Crafter's Acrylic: Cool blue, Flash, Leaf Green, Burnt Umber DecoArt
- bezbarwny wosk Creme Wax DecoArt
- pasta pękająca Crackle Paste DecoArt



Mam nadzieję, że inspiracja się Wam spodoba :-)

Pozdrawiam cieplutko i życzę dużo zdrówka <3

Ania

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz