czwartek, 2 kwietnia 2020

Pastelowa wiosenna zawieszka

Hej z tej strony Karolina ,

Tym razem przygotowałam dla Was wiosenną zawieszkę w cudnych pastelowych kolorkach wyczarowanych przy pomocy farb i innych świetnych mediów z DecoArt dostępnych w Decoratorium. Cały proces tworzenia tego uroczego drobiazgu możecie zobaczyć na filmie, na kanale YouTube Decoratorium.



Zaczęłam od zrobienia wzorów przy pomocy szablonu i pasty piaskowej. Pasta piaskowa mimo że ma w sobie granulki i jest ziarnista pięknie rozprowadza się przez szablony. 

Wzór potrzebował chwili, żeby wyschnąć, jeśli jednak chcecie taki proces przyspieszyć możecie do suszenia użyć nagrzewnicy. 

Następny krok to pomalowanie bazy tagowej wraz z wzorem na biało. Użyłam mojej ulubionej białej farby Crafter's Acrilic white w dużej butelce.  Białej farby używam najwiecej, dlatego zawsze mam pod ręką dużą butelkę, albo nawet dwie.

Oczywiście wszystko ponownie wysuszyłam i zabrałam się za dodawanie wiosennych kolorów. Zdecydowałam się na użycie trzech kolorów: crafter's acrilic party pink, bright yellow i Vintage effect wash turquoise. 

Do mieszania i nakładania kolorów używałam dużo wody i dodawałam pigmenty stopniowo. 

Na przygotowane tło przykleiłam kompozycję z tekturek, kwiatów, słomek i papierów. 

Na koniec dodałam odrobinę blasku na tło przy użyciu preparatu Perlizing Medium, który wtarłam w powierzchnię taga. Możecie też dodawać ten preparat bezpośrednio do farby i tak nadawać jej blask. 
W niektórych miejscach posypałam też kompozycję brokatem Glamour dust kolor Crystal.












Produkty:

Farba Crafter's Acrylic:
White
Party Pink
Bright yellow
Farba Vintage Effect Wash kolor Turquoise
Brokat Glamour Dust kolor Crystal
Medium do nabłyszczania Perlizing Medium
Baza taga z płyty MDF

Miłego dnia,
Karolina




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz