wtorek, 15 czerwca 2021

Canva - oblicza koloru

 Witajcie,

Dzisiejsza praca jest pewnym eksperymentem z kolorami. Tym razem postawiłam na mój ulubiony kolor - a mianowicie na Media Phthalo Turquoise. Był to mój podstawowy kolor w tej pracy. Na początku stworzyłam kompozycję, którą w całości pomalowałam białym gessem. Następnie nałożyłam kolor i rozpoczęłam proces wybielania. Proces powtórzyłam 2 razy aby otrzymać dodatkową głębię koloru. 

Następnie wprowadziłam dodatkowe kolory między innymi: Quinacridone Burnt Orange, Quinacridone Magenta, Green Gold. Następnie również wybieliłam w niektórych miejscach. Na zakończenie procesu tworzenia dołożyłam Dazzling Metallics rich espresso, Extreme Sheen Pearl oraz chlapnięcia w kolorze pracy. 

Mam nadzieje, że spodoba Wam się efekt finalny. 









Produkty, których użyłam:
- DecoArt Medium Heavy Gel
- Chalky Gesso White 473 ml

Farby:
- Dazzling Metallics rich espresso
- Extreme Sheen Pearl 

Fluidy:
- DecoArt Media Raw Umber 
- Quinacridone Burnt Orange
- Quinacridone Magenta
- Green Gold
- Phthalo Turquoise






Kasia Kędzierska - magisart

-------------------------------
FB: www.facebook.com/magiscraft
YT: www.youtube.com/user/kasiakedzierska
WWW: www.magisart.pl 
INSTA: @katarzyna_magisart



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz