piątek, 4 czerwca 2021

Morski home decor

 Witajcie,

Będąc cały czas myślami gdzieś nad morzem, wśród szumu fal, ciepłego od słońca piasku stworzyłam szyldową ramkę na mini zdjęcie.






Do jej wykonania użyłam starej hdf, którą zabezpieczyłam białym chalky gesso, a następnie naniosłam farbę kredową w kolorze vintage.

Na tak przygotowaną bazę oczywiście naniosłam przez szablon pastę modelującą transparentną, którą zmieszałam z piaskiem, aby nadać nieco ziarnistości.

Cieniowania zrobiłam przy pomocy intensywnej granatowej farbki kredowej w kolorze honor. Po wysuszeniu całości sięgnęłam po klej matte decoupage, do którego również dosypałam piasku i taką "pastę" naniosłam miejscami na cegiełki. Dodało to dodatkowej tekstury.

Po lekkim wybieleniu białym gesso metodą "suchego pędzla" sięgnełam po pięknie kobaltowy fluid, który lekko rozwodniłam i jeszcze bardziej podkreśliłam teksturę.


Przyszedł czas na dodatki. Oczywiście nie mogło zabraknąć pięknej ramki z masy, morskich dodatków w postaci laserowo wycinanego w sklejce napisu, czy uroczej żaglówki. Sieć rybacka również znalazła swoje honorowe miejsce na pracy. Nieco "krzaczorków" imitujących rafę, muszelki i holograficzny brokat.

Całość pięknie się ze sobą komponuje.

Ostatni szlif, niczym wisienka na torcie to oczywiście cudownie mieniąca się EXTREME SHEEN w kolorze Champange Gold. Akurat nie miałam pod ręką wosku, więc krawędzie ramki, napis , żaglówkę, oraz piasek przetarłam ów metaliczną farbką.










Użyte produkty:
- Chalky Gesso White 473ml
- Decou-page matt 236ml
- Modeling paste clear 118ml
- EXTREME SHEEN Champange Gold 59ml
- Fluid Cobalt Teal Hue 29.6ml
- CHALK ACRYLIC honor 236ml
- CHALK ACRYLIC vintage 236ml





Pozdrawiam,
Wiola



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz