wtorek, 22 czerwca 2021

Romantyczna szafka na klucze

                                                             Witajcie !


Za mną czerwiec obfitujący w wiele ważnych rodzinnych wydarzeń. Jeszcze tydzień i jak wszyscy będę cieszyć się  wakacjami.

Dziś przygotowałam dla Was romantyczną inspirację z pięknym papierem ryżowym z cudownymi , błękitnymi różami od #Decoratorium. Bardzo lubię klimat prac shabby chic i coraz więcej prac takich ostatnio tworzę. Taka faza 😊

Za bazę posłużyła mi stara szafeczka na klucze , którą najpierw pomalowałam gesso a następnie czarną farbą akrylową DecoArt . Miejsce , gdzie przykleiłam papier ryżowy pomalowałam białą farbą kredową Americana DECOR , Jak wiecie przyklejenie papieru ryżowego nie stanowi żadnego problemu i to jest bardzo przyjemna część pracy .

Kolejny etap to posmarowanie miejsc gdzie mają być przecierki bezbarwnym woskiem i pomalowałam szafkę trzema kolorami farb ( biała kredowa , kremowa i niebieska akrylowa ) blendując je ze sobą . A teraz szpachelka w dłoń i drapiemy 😃

Wisienką na torcie są kropeczki i postarzenie w kolorze sepii wykonane woskiem.

Całość zabezpieczyłam woskiem bezbarwnym.

Mam nadzieję ,że moja prosta i romantyczna szafeczka na klucze skłoni Was do wykonania pracy w takim stylu z tym przepięknym papierem ryżowym .





 


Do mojej pracy użyłam :

Farba kredowa CHALK ACRYLIC EVERLASTING

Farba akrylowa Crafters Acrylics ; Black , Truly blu , Light Antique Cream

Wosk bezbarwny i brązowy .

                                                    Pozdrawiam Was serdecznie

                                                                                                Marzena




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz