niedziela, 5 lutego 2023

- Deseczka na kalendarz zdzierak -

 Witajcie!

 Dzisiaj przychodzę do Was z zdobioną deseczką na kalendarz typu zdzierak. Uwielbiam je zdobić i mam ich już całkiem sporą kolekcję w dorobku ;-) Mam również ogromny sentyment do samego "zdzieraka" gdyż był w moim domu po prostu od zawsze. Tym razem chciałam aby się błyszczało, dlatego wybrałam te dwa kolory z serii extreme sheen, czyli szafirowy i złoty brąz. Użyłam również serwetki ryżowej i odlewu zegara, który moim zdaniem pasuje tu idealnie. Zapraszam \Was serdecznie do obejrzenia zdjęć i będzie mi ogromnie miło, jeśli zainspirowani stworzycie swoje deseczki dedykowane codziennym kalendarzom.
































                                                                    W pracy użyłam:






                                                     












oraz klej matowy DecoArt  Americana
i lakier matowy Dala 



                                                                Z pozdrowieniami

                                                                     Kasia Andres
                                                        


                                                                              


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz