wtorek, 21 lutego 2023

- Dwa zające na łące - Foto tutorial

 Witajcie!

Zapraszam Was dzisiaj serdecznie na moją kolejną inspirację w postaci foto tutorialu.

A jest nią  zawieszka otulona kwiatami i dwa kicające zające. Całość utrzymana

jest w tonacji beżowo-brązowej z  zielonymi gałązkami, elementami drewna 

i własnoręcznie zrobionymi kwiatkami z papieru ryżowego. 

Moje ulubione tasiemki Old fashion ribbons  jak zwykle dodały uroku całej pracy. 

Zapraszam Was do obejrzenia zdjęć jak tworzyłam moją wiosenną zawieszkę. 


                                        Zaczęłam od pomalowania powierzchni białym gessem



Z papieru ryżowego DECO 0090 wycięłam dwa zające, które podmalowałam białym gessem, a potem
                              nałożyłam inny papier ryżowy na drugą część składanej zawieszki.




           Kolejnym etapem było nałożenie pasty modelującej i pękającej przez szablon z rombami,
                                    a następnie do pomalowania użyłam beżowego fluidu vintage.
                                                Mokrą chusteczką wytarłam nadmiar farby  z rombów.



Aby górna część zawieszki kolorystycznie pasowała do papieru ryżowego użyłam fluidów akrylowych
Raw Umber i Burn Sienna



                            Etap malowania zakończony, zawieszka  przed ułożeniem kompozycji 



                            Do przyklejenia gałązek, sznurków i samodzielnie zrobionych kwiatków 
                                             z papieru ryżowego użyłam Heavy Gel Medium



I tak prezentują się dwa kicające zające na łące ;-)
















 











                                                     W projekcie wykorzystałam media: 










                                                           Z pozdrowieniami! ściskam, Kasia 💓


                                                                      -   Andres tworzy  -

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz