wtorek, 7 lutego 2023

Vintageowy blejtram motywacyjny- LIVE

 Witajcie,

Podczas ostatniego LIVE stworzyliśmy blejtram z hasłem motywacyjnym.

Pracowaliśmy przede wszystkim na różnych kolorach chalkowego gesso (białe, szare i czarne).

Jest to alternatywny sposób do wycieniowania i dodania głębi, przestrzenności w projekcie.

Tak właściwie już na tym etapie można było zakończyć kolor, jeśli ktoś lubi monochromatyczne klimaty.

Ja jednak pokusiłam się o dodanie koloru. Na tło wykorzystałam chalkową farbę w kolorze serene oraz revive. Całość uzupełniła farbka do zadań specjalnych vintage effect w kolorze beige.


Kompozycję 3d potraktowałam ciemniejszymi odcieniami brązu (acrylic paint w kolorze burnt umber, fluid w kolorze raw umber oraz red iron oxide) i niebieskości (fluid w kolorze phthalo turquoise).

Po ostatecznym dopracowaniu kompozycji wszystko "wywoskowałam" złotą farbką z serii extreme sheen w kolorze vintage brass.


Bardzo lubię sięgać po tę linię produktów, gdyż można je nakładać tradycyjnie pędzlem, rozcieńczać do konsystencji mgiełki i robić chlapania, lub nakładać palcem niczym wosk. 


Zapraszam do galerii:












W pracy wykorzystałam następujące produkty:













Pozdrawiam,
Wiola






 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz