wtorek, 21 lutego 2023

Kotek Walenty od Dzikiej Fossy - Tutorial

 Cześć, tu Dzika Fossa. Tym razem dałam się ponieść romantycznym klimatom i przygotowałam różanego, delikatnego kotka.

Jasne, pastelowe kolory farb vintage idealnie wpasowują się w taki styl.

Kocią bazę okleiłam papierem, dodałam wyciski i tekturki. Położyłam pastę pękającą przez maskę i już można było dodać kolorów – oczywiście nie za mocno. Całość stonowałam białym gessem i dodałam napis. Podoba się Wam taka dekoracja? Zapraszam na tutorial!

 









 
 
 

UŻYTE PRODUKTY:
 
 
Gesso white
 

Decoupage matte

 
Vintage effect wash grey
 
Vintage effect wash white

 
Vintage effect wash Patina 


Vintage eeffect wash berry
 

Vintage effect wash brown


Antiquing cream carbon black
 

Crackle paste







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz