czwartek, 22 lutego 2024

Laleczka w stylu steampunk

Cześć. 

Dzisiejszy projekt powstawał fazami. Pudełko znalazłam na śmietniku. Urzekł mnie jego bordowy kolor. Laleczka pochodzi z serii "koszmarków", które moja córka od jakiegoś czasu przerabia. Kiedyś przypadkiem znalazły się koło siebie ...  i tak zrodził się w mojej głowie pomysł.

Laleczkę i manekina, na którym została ostateczne umieszczona, pomalowałam w pierwszej kolejności akrylową farbą metaliczną w kolorze srebrnym - Dazzling Metallics. "Ubrałam ją" a następnie dość gęsto pokryłam śniegową pastą Snow-Tex, która nadała strukturze porowatości imitując rdzę. Potem było malowanie, mediowanie i rożnego rodzaju przecierki, do których użyłam między innymi matowych farb z kolekcji Vintage (Vintage Effect Wash Brown, Vintage Effect Wash White, Vintage Effect Wash Grey) brązowej farby Extreme Sheen Bronze i różowej Americana Decor Reminisce, która pięknie wyeksponowała całość. Przyznaję efekt końcowy i mnie zaskoczył.

Laleczka stanęła na wspomnianym już dziś pudełeczku,
który okleiłam dekoracyjnym papierem i pochlapałam farbami.
 


 
 
 


Mam jeszze kilka takich "koszmarków" ...
więc kto wie, może kiedyś jeszcze się skuszę na kolejną laleczkę.

Pozdrawiam serdecznie
Kigabet vel Ki

Wykorzystane materiały:
 
 
 

 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz