wtorek, 6 lutego 2024

Wiosenna zawieszka z kurą i niezapominajkami.

Dzień dobry!

Dziś przychodzę do Was z bardzo wiosenną inspiracją. 

Już nie mogę się doczekać, aż trawa się zazieleni, brzozy wypuszczą pierwsze listki, a w ogródku zakwitną krokusy. Przepełniona tą tęsknotą próbowałam przywołać wiosnę w swojej pracy. 

Największą rolę w tej inspiracji odegrały farby DecoArtu. Przy tak bogatej kolorystyce farb akrylowych, kredowych i fluidów można się poczuć jak dziecko w przedszkolu. Siedziałam, mieszałam, dobierałam odcienie i malowałam. Uwielbiam bawić się farbami i serdecznie Wam polecam takie eksperymenty! 

Wracając do dzisiejszej inspiracji, mam nadzieję, że natchnie Was do kolorowych i wiosennych projektów!










Pozdrawiam Was serdecznie i życzę miłego dnia!

Asia - Joanna Zędeł-Szcześniak Design




Wykorzystane materiały:

Farba kredowa: Lace




Farba akrylowa: Cinnamon Brown




Farba akrylowa: Country Maple




Farba akrylowa: Forest Green





Farba akrylowa: Leaf Green




Farba akrylowa: Sun Yellow





Farba akrylowa: Tropical Blue




Medium do postarzania: Antiquing Cream Raw Umber





Fluid: Dark Grey Value





Fluid: Transparent Yellow Iron Oxi





Pasta pękająca: Crackle Paste






Podkład: Tinting Base





Preparat 3w1: Decoupage Matte





Farba akrylowa: Vintage Effect Wash Patina





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz