niedziela, 18 lutego 2024

Taca z ptaszkami

 Witam gorąco. 

Zapraszam na moją inspiracje, tym razem zrobiłam coś praktycznego co nie tylko będzie cieszy oko, ale będzie można to używać. Stworzyłam tacę z szufladką, którą okleiłam pięknymi papierami Decoratorium. Są to moje ulubione ptaszki i już nie raz były na moich pracach ....wiadomo jak coś się podoba to się do tego wraca. Do pracy wykorzystałam również odlewy z foremek, stemple i dużo lakieru. Praca jest już troszkę wiosenna, bo kolorki jasne i te ptaszki wprowadzają nas w wiosenny klimacik.  

Zapraszam do oglądania zdjęć i inspirowania się :) 


 


     

 



  

                                                            Pozdrawiam gorąco 

                                                                         Asia 

                                                             Wykorzystane materiały:










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz