niedziela, 25 lutego 2024

- Stroik jajo - decoupage - foto tutorial z opisem krok po kroku

 

Witajcie!

Zapraszam na moją kolejną inspirację w postaci foto tutorialu z opisem krok po kroku.

Postanowiłam ozdobić 20 cm  jajo na podstawce. Znalazłam cudowne papiery ryżowe

Decoratorium i mój wybór padł na ten z niebieskimi kwiatkami DECO 0052. Sporo tu domalowań, 

jak zawsze ozdobiony tył oraz dodatek w postaci wycisków kwiatków i pogniecionej wstążki.

                                                                         Zapraszam!


                     Jak zawsze pracę zaczynam od pomalowania bazy białym gessem, a następnie

                             wybrany motyw z papieru ryżowego wyrywam na mokro i przyklejam

                                      klejem do powierzchni, wygładzając brzegi urwanego motywu.  




    Wyciski kwiatków również maluję białym gessem a następnie wybranym kolorem, tym razem
      mój wybór to Copenhagen Blue i Navy Blue a środeczki kwiatków pomalowałam cudownie
                                                        nasyconym złotem fluidem Gold




                           Kolejno w ruch poszły farba akrylowa i kredowa do pomalowania tła,
                                           które potem zabezpieczyłam matowym lakierem





                    Zawsze ozdabiam tył, idealne do tego są szablony samoprzylepne i maski.
                   Fluid Raw Umber spełnia się w tej roli, dwie jego kropelki i gąbka również.
                                                 Kwiatki przykleiłam na heavy gel medium



                                                                           I gotowe :-)















                                                              Pozdrawiam i ściskam!

                                                              Kasia  -Andres tworzy-

                                                             W projekcie wykorzystałam :

                                                 











oraz Fluid Acrylic Raw Umber




 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz