sobota, 2 marca 2024

chustecznik - fototutorial

 Witajcie!

Na dzisiejszą inspirację przygotowałam dla Was chustecznik. Jeżeli macie ochotę się zainspirować zapraszam na krótki opis. Chustecznik pomalowałam farbą kredową w moim ulubionym kolorze lace.  Na dół chustecznika położyłam szablon. Po wyschnięciu przykleiłam serwetkę, zabezpieczyłam ją  kilkoma warstwami lakieru. Następnie domalowałam tło farbami kredowymi w kolorach pasujących do serwetki, a dół chustecznika pomalowałam na kolor niebieski i gdzieniegdzie położyłam żółte smugi. Po wyschnięciu farby, papierem ściernym starłam warstwę farby z szablonu i zabezpieczyłam matowym lakierem. Górę chustecznika wielokrotnie lakierowałam lakierem w połysku ze szlifowaniem papierem ściernym o gradacji 400 między kolejnymi warstwami. Kiedy uznałam, że efekt mnie zadawala położyłam dwie warstwy lakieru ultra mat. 

                                                                              







Buziaki!

Monika



lista użytych materiałów:





 







































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz