czwartek, 7 marca 2024

Kobiecy tag

 Helloł

Dzisiaj przypada Dzień Kobiet, dlatego postanowiłam stworzyć coś kobiecego.  Jak zobaczyłam zdjęcie Julki to kolory same się nasunęły. Idealnie jest tu podłączenie żółtego i fioletu. W pierwszej kolejności nakleiłam kawałki starej książki na Heavy Body Gel a następnie delikatnie przeciągnęłam białym gesso. Odlewy żywiczne także przykleiłam na Heavy Body Gel. Za pomocą żółtego fluidu pomalowałam środkową cześć taga i podsuszyłam a potem krawędzie fioletową i spryskałam wodą, żeby dało efekt lekkiego rozmycia. Aby wydobyć szczegóły potraktowałam projekt złotym fluidem. Kropką nad " i " są biało-czarne chlapania.  Napis "Bądź najlepszą wersją siebie" przypasował mi tutaj idealnie, zarówno do dziewczyny ze zdjęcia jak i do każdej z nas. Bo przecież wszystkie jesteśmy wyjątkowe, niesamowite, oryginalne i każda na swój niepowtarzalny sposób i to jest cudowne ❤️

           Więc to hasło powinno nam towarzyszyć dzisiaj w Dniu Kobiet jak i każdego innego dnia.








W pracy użyłam: 

 












Katyart



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz