niedziela, 24 marca 2024

- Gąski, gąski do domu....

 

Witajcie!

Na ostatniej prostej do Świąt Wielkanocnych zapraszam Was na moją inspirację, gdzie ponownie 

wykorzystałam fluidy akrylowe, które dodane w minimalnej ilości do białej farby lub białego gessa

dadzą nam ciekawy pastelowy odcień. W tym przypadku użyłam trzy a mianowicie: Green Gold

Diarylide Yellow oraz Vermilion, którymi ozdobiłam moje gąski. Na koniec bardzo delikatnie

nałożyłam przez szablon wzór przy pomocy antycznego Raw Umber.

Mam nadzieję, że taka prosta a efektowna dekoracja przypadnie Wam do gustu i się zainspirujecie

do stworzenia własnej ozdoby Wielkanocnego stołu. Zapraszam do obejrzenia zdjęć!










                             Z życzeniami cudowny, zdrowych i kolorowych Świąt Wielkanocnych 💚💛

                                                                    Kasia  Andres tworzy


                                                               Do ozdobienia gąsek użyłam:









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz