wtorek, 12 marca 2024

- Wiosenne skrzypce -

 

Witajcie kochani!

Zapraszam Was dzisiaj na inspirację w postaci wiosennych skrzypiec z parą zakochanych 

ptaszków. Wiosna tuż tuż, wszystko budzi się do nowego życia i tak też jest z moimi ptaszkami, 

które czekają na wyklucie się piskląt. Do ozdobienia skrzypiec użyłam papieru ryżowego, 

domalowałam tło i całość zabezpieczyłam  matowym lakierem. Gałązki, kwiatki i cudne pogniecione 

wstążki idealnie wkomponowały się w całość. Mam nadzieję, że tak uważacie i moja praca

przypadnie Wam do gustu. 

                                                         Zapraszam do obejrzenia zdjęć.










                                                              Z wiosennym pozdrowieniem! 

                                                                     Kasia  Andres tworzy


                                                                 w projekcie wykorzystałam: 










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz