poniedziałek, 27 listopada 2017

Inspiracja Anai - Zimowe świeczniki

Hej hej :) 
Dziś chciałabym Wam pokazać projekt, z którego jestem wyjątkowo zadowolona. Pewnie dlatego że był dość dokładnie przemyślany, zaplanowany i włożyłam w niego sporo serca. I pracy :) 
Sam pomysł jest dość prosty - skrzyneczka/świecznik/zimowa dekoracja z szyszkami. Stworzyłam takich kilka - dla najbliższych. Planowanie zajęło mi jakiś czas, bo nawet skrzyneczki wykonałam sama (zamówiwszy deseczki na wymiar - nie, nie cięłam ich samodzielnie, choć przyznaję, że i ten kierunek mnie trochę kusi ;) ). Oczywiście największy urok dają tu szyszki (choć wprawne oko może dostrzec, że wśród nich zaplątało się kilka innych drobiazgów - na przykład pachnące anyżki, plasterki drewna, mech... 
Jeśli chodzi o media, to nie ma ich tutaj dużo - postawiłam przede wszystkim na farby. Niby niepozorne, a kluczowe - bo to właśnie one nadają całości charakteru. 
Po pierwsze - farby do szkła, którymi "oszroniłam" moje świeczniki. Moje dekoracje przygotowałam w dwóch wersjach różniącym się wykończeniem w dwóch kolorach - srebrnym i złotym. Tu na zdjęciach możecie zobaczyć wersję ze złotym. Tak więc świeczniki pokryte są cieniowanym biało-złotym szronem - możliwym dzięki farbom Frost Gloss Enamel. W środku zaś ich denko wysypane jest (przyklejonym oczywiście) brokatem. Brokat zawsze pięknie wygląda przy świątecznych/zimowych dekoracjach, a poza tym to świetny sposób, żeby zakryć ślady od przyklejania świeczników do skrzyneczki. Tak - one też są przyklejone :) 
Drugi rodzaj farb, to oczywiście moje ukochane i niezastąpione farby kredowe. Biała, za pomocą której naniosłam śnieżynki na świecznikach oraz pobieliłam całość - wszystkie elementy w środku, jak i samą skrzyneczkę. Oraz jasno kremowa, która posłużyła mi do napisów i gwiazdek na skrzyneczce - nieco cieplejszy odcień wydał mi się tutaj bardziej odpowiedni niż zimna biel. Różnica niby niewielka, a jednak moim zdaniem ma duże znaczenie. 
I to wszystko. Jedynie jeszcze ultra-matowy lakier do wykończenia skrzyneczek i duuuuuużo dużo klejenia :) 
Została mi jeszcze skrzynka szyszek, więc czuję, że grudniowe wieczory przyniosą jeszcze kilka dekoracji w tym stylu. Tym bardziej, że póki co reakcje obdarowanych osób są przemiłe :) A to strasznie fajne, kiedy nasza pasja i praca może przynosić radość innym ludziom :D
Tak drobiazg, a naprawdę cieszy oko. Wieczorem przy zapalonych świeczuszkach wygląda po prostu przepięknie...
 
 
 




 
   
 
 
 
 
 
 
 
Wykorzystane produkty:  
  
 
pozdrawiam
Anai
 
http://anai.pl/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz