środa, 15 listopada 2017

Inspiracja Karolina - Lekko turkusowe święta

Hej Kochani!
Jeśli chodzi o wykonywanie prac scrapowych, okres przedświąteczny jest dla mnie zawsze szczególnie sentymentalny, ponieważ od tego w sumie wszystko się zaczęło. Może moje pierwsze prace nie były strickte świąteczne, ale to właśnie przy tych załapałam bakcyla i wiedziałam, że to hobby na dłużej zagości w moim sercu. Tutaj mogę przytoczyć Wam zabawną anegdotkę o moich pierwszych profesjonalnych scrapowych zakupach, które składały się w 90% z papierów i ozdób o tematyce świątecznej i które to poczyniłam na koniec stycznia :D Nie pytajcie, bo nie znam odpowiedzi na pytanie "dlaczego?", ale do dzisiaj strasznie się z tego śmieję ;)

Może właśnie dlatego, że świąteczne prace są dla mnie szczególnie sentymentalne, tak bardzo lubię je robić. A może po prostu jest to super wdzięczny temat i świetna okazja, by powiedzieć i pokazać komuś "ej Ty, jesteś dla mnie ważny, życzę Ci dobrych rzeczy" ;)

Dzisiaj więc przychodzę do Was z moją pierwszą w tym roku świąteczną kartką. Kartka powstała na papierach Studio Light. Do zrobienia jej posłużyło mi również kilka mediów takich jak: gesso, pasta modelująca, pasta śniegowa, farba metaliczna oraz fluid.





 
Użyte materiały:


pozdrawiam
Karolina

http://fikcjajestmodna89.blogspot.com/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz