piątek, 10 listopada 2017

Inspiracja Dagmary - Romantycznie na niebiesko

Kartkowanie chwilowo sprawia mi frajdę i wykorzystuję tą chwilę. Lada moment porzucę pewnie kartkowanie, by wrócić do innych form. Póki co mam dla Was kartkę z mediowym akcentem.

Papiery Studio Light grają tu pierwsze skrzypce, tak niewiele trzeba, aby za ich pomocą stworzyć piękną pracę. Napis ozdobiłam przy pomocy moich ulubionych mediów DecoArt: Antiquing Cream i Crackle Glaze. Niestety żaden z Antiquing Cream, które mam w domu nie pasowały kolorystycznie do kartki. Jednak znalazłam rozwiązanie - Antiquing Cream w kolorze Raw Umber mocno rozbieliłam białym Antiquing Cream. Udało się i barwa spękań jest dokładnie taka jaką potrzebowałam.
  


  
Wykorzystane materiały:
  

pozdrawiam
  
http://dagmarakos.blogspot.com/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz