czwartek, 30 listopada 2017

Inspiracja Karoliny - Skrzyneczka w zimowej odsłonie

Hej Kochani!
Jakiś czas temu pokazywałam Wam mediową skrzyneczkę w energetycznych kolorach, która bardzo przypadła Wam do gustu, co cieszy mnie ogromnie. Powiem Wam, że polubiłam ostatnio bardzo ozdabianie takich drewnianych pudełek, więc nie trzeba było długo czekać na kolejną odsłonę - tym razem zimową, świąteczną.
Początkowo planowałam, że zrobię skrzyneczkę w takich tradycyjnych świątecznych kolorach z czerwonymi poinsecjami, które nawet już zdążyłam przygotować. Lecz gdy zasiadłam do pracy, moja wizja zmieniła się diametralnie na bardziej nietypową i mimo usilnych starań nie chciała zniknąć z mojej głowy. Tym samym zasiadłam do robienia nowych poinsecji. Powiem Wam szczerze, że miałam kilka chwil zwątpienia, czy to aby na pewno była dobra decyzja, ale finalny efekt utwierdził mnie w przekonaniu, że czasem trzeba podążyć za intuicją, mimo niepewności, co z tego wyjdzie.

Tak oto prezentuje się gotowa skrzynka, pełna Decoartowych mediów :)
 







   
Wykorzystane produkty:
  

pozdrawiam
Karolina
 
http://fikcjajestmodna89.blogspot.com/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz