wtorek, 17 kwietnia 2018

Inspiracja Dagmary - Zimowe wspomnienie w Art Journalu

Dziś chciałam zaprezentować kolejne strony w moim art journalu ze zdjęciami synka. Za oknem mamy już wiosnę, ale ja chciałam jeszcze na chwilę wrócić do zimowych wspomnień ;) 

 Zima nieodłącznie kojarzy mi się z niebieskościami, bielą i srebrem, dlatego te barwy znalazły się na mojej pracy.
Mamy tutaj, pastę brokatową przygotowaną z Matte Medium i srebrnego brokatu, która przybrała postać gwiazdek. Biała pasta strukturalna zamieniła się w skandynawski deseń, a srebrnym tuszem postemplowałam tło.
Są sopelki i śnieżynki, delikatnie przetarte srebrnym Metallic Lustre, trochę chlapania i dużo pofarbowanej gazy. Resztki różnych papierów Studio Light znalazły swoje miejsce w kompozycji. 

Musicie mi uwierzyć na słowo, cała praca błyszczy się i skrzy jak śnieżynki w mroźny dzień.







Wykorzystane produkty:
  

pozdrawiam
Dagmara


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz