poniedziałek, 9 kwietnia 2018

Inspiracja Karoliny - Layout z fluidami

Hej! 
Dzisiaj przygotowałam dla Was layout ze zdjęciami mojej ukochanej przyjaciółki. Nie jest tajemnicą, że layouty to moja absolutnie ulubiona forma pracy. Za każdym razem nie mogę się nadziwić, jak bardzo lubię je robić, dla mnie są trochę jak obrazy, jak obrazy, które "maluję" przy użyciu papierów, dodatków i oczywiście mediów. A jeśli o mediach mowa, to tym razem znów do podmalowywania tła posłużyły mi genialne fluidy z Decoartu. Powiem Wam, że odkąd ich używam, a to już bagatela 2 lata, prawie kompletnie nie korzystam z mgiełek. Tutaj w ultra prosty sposób mogę dojść od akwarelowego delikatnego efektu, do koloru mocnego i nasyconego. Wszystko się pięknie rozpływa, łączy ze sobą. Gdybym nagle musiała pozbyć się wszelkich mediów kolorowych i mogłabym zostawić tylko i wyłącznie jedne, bez wątpienia były by to właśnie te fluidy. Są najbardziej wielofunkcyjne, robią najmniej bałaganu i są ultra wydajne. Minusów brak ;) 
W mojej dzisiejszej pracy połączyłam kilka odcieni niebieskiego i fioletu. Użyłam również niezastąpionego gesso, matte medium i pasty modelującej.
  






Użyte produkty:
  

pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz