wtorek, 24 kwietnia 2018

Inspiracja Gosi - W dniu Ślubu

Witam Was bardzo serdecznie. 
Dziś pora na moją kolejną inspirację - tym razem poszłam w  ślubne klimaty.
Na sklepowych pólkach Decoratorium oprócz fantastycznych mediów znajdziecie też świetne kolekcje papierów w bloczkach firmy Studio Light. Papiery z tej firmy oczarowały mnie nie tylko kolorami, ale również  wzorami. Są idealne na każdą okazję.
Więc tym razem w ramach mojej kolejnej inspiracji przygotowałam dwie karteczki w różowych kolorach na ślub. Kartki ozdobiłam kwiatami i dużą ilością listków. Na koniec wszystko potuszowałam i pochlapałam białą farbą akrylową.




Wykorzystane produkty:


Bardzo ciepło Was pozdrawiam i zachęcam do sięgnięcia po te kolekcję papierów.
Do usłyszenia już niebawem!

Gosia - Peninia 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz