środa, 17 kwietnia 2019

Kawałek Lasu na Drewnianej Deseczce


Witajcie ! Ostatnio nieustannie próbuje przywołać wiosnę i nic ! 
Skoro za oknem szaro i buro, postanowiłam sama zmalowac sobie wiosenny klimat. 
Jako bazę wybrałam kawałek drewnianej deseczki, który pomalowałam białym gesso, a następnie chciałam stworzyć efekt barczo delikatnego mchu. 
W tym celu pędzlem z twardym włosiem nałożyłam paste piaskową. By uzyskać naturalne odcienie zieleni, moje farby akrylowe zmieszałam z kropelką czarnej farby, dzięki temu krzykliwe zielenie które miałam złagodniały i nabrały barczo naturalnych odcieni.
 Dwa odcienie uzyskanych zieleni wklepalam w moje podłoże przy pomocy pędzli ze ściętym włosiem. Reszta mojej kompozycji to odlewy na które również nałożyłam paste piaskową, dzięki czemu powstał przyjemny efekt kamienia, a następnie je pozłociłam. 
Wykorzystałam również wycięte kwiaty, niezastąpiony sizal, a sercem kompozycji jest motyl na okrągłej ramce. 





Cały proces możecie zobaczyć na filmie:


Jak widzicie, wiosna zawitała w mojej pracowni na dobre, a ja zostawiam was z pytaniem, co czego wy lubicie wykorzystywać paste piaskową? Dajcie znać ! 
W projekcie wykorzystałam :


1 komentarz: