piątek, 19 kwietnia 2019

Koronkowe płótno

Przepis na fajne  mediowe tło? Maska + fluidy DecoArt + odrobina złota! I można zaczynać zabawę.


Uwielbiam spękania, dlatego nie mogło się obyć bez odpowiedniej pasty z DecoArt. Nałożona przez maskę bo wyschnięciu cudownie popękała, a ja mogłam zacząć zabawę z kolorami.


Zmieszałam dwa odcienie niebieskiego. Przy pomocy wody rozprowadziłam je po całym płótnie. Od góry dodałam nieco bieli i rozprowadziłam ją w dół tak, aby na dole zostało jak najwięcej ciemnych odcieni.


Kolejnym krokiem było dodanie nieco złota. Rozmazałam w różnych miejscach, a nadmiar zebrałam suchą ściereczką. Super wypełniły mi się pęknięcia i pory płótna.


Zadowolona z efektów tła ułożyłam lekką kompozycję z kwiatów, tekturek, metali i buteleczek. 



Pozdrawiam serdecznie,
Olga Sępkowska - Letike

Użyłam:
Crackle Paste
Antiquing cream - white
Extreme Sheen - Bronze.
Fluid Acrylics - Cobalt Blue Hue i Cerulean Blue

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz