czwartek, 18 kwietnia 2019

Wielkanoc _ Regina Skibińska

Witajcie kochani, 
Wielkanoc już za chwilkę a ja dzisiaj pokazuję Wam ozdobę w dość nietypowym wydaniu. 
Wykorzystałam bazę Artistiko, tekturki z PNC tekturki, wyciski z masy, małe jajeczko styropianowe oraz mediów DecoArt. Pracę rozpoczęłam od naniesienia poprzez maskę pasty modelującej oraz na rantach piaskowej pasty strukturalnej. Następnie przykleiłam moje elementy i całość pomalowałam czarnym gesso. Następnie zaczęło się to co najlepsze czyli zabawa mediami. Listki, które były wyciskami z masy delikatnie pomalowałam farba akrylową w odcieniu Leaf Green oraz fluidu akrylowego w odcieniu Primary Yellow. Następnie na tło dodałam delikatnie akrylowej farby w odcieniu Island Blue oraz Antique cream w kolorze Patina Green.Wszystkie wystające elementy pomalowałam Fluidami Interference w kolorze Gold i Turquoise. 
Na koniec całość troszkę musnęłam farbami extreme sheen w kolorze 24K Gold oraz Bronze. 








Wesołych Świąt Wam życzę i mam nadzieję, że moja ozdoba przypadnie Wam do gustu.
Regina

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz