wtorek, 9 kwietnia 2019

Anielskie warsztaty z DecoArt- Kostrzyn Wielkopolski

W ubiegłą sobotę miałam niezwykłą przyjemność poprowadzić warsztaty z aniołem w roli głównej. Anielski zlot odbył się w Zakątku ArtDecu w Kostrzynie Wielkopolskim. Mój projekt powstał na bazie produktów DecoArt, tak więc w dniu warsztatów także Decoratorium było z nami.  Kursantki zachwycały się leciutką pastą modelującą, pięknie kryjącymi farbami kredowymi Americana oraz ukochanym przeze mnie efektem Vintage Effect Wash. Praca na produktach DecoArt, to czysta przyjemność, a efekty powalają 💓 











A to nasza piękna pomocnica 💓💓💗💗💗 💓💓


Zapraszam Was na kolejne spotkania z aniołem w roli głównej.  13 kwietnia Stalowa Wola oraz 
28 kwietnia Warszawa  💓

4 komentarze:

  1. Wspaniale spędzony czas, piękny projekt oraz cudowne preparaty DecoArt, dziękujemy Karolina Karbowska za przekazanie choć części wiedzy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja dziękuję, cała przyjemność po mojej stronie ❤️

      Usuń
  2. Stalowa Wola czeka z niecierpliwością :)

    OdpowiedzUsuń