środa, 26 sierpnia 2020

Mini szkatułka...

 Cześć kochani, przygotowałam dzisiaj malutką szkatułeczkę. Na pierścionki, koraliki czy cokolwiek innego. Postanowiłam sięgnąć po preparat do spękań Weathered Wood, który powoduje spękania gdy zostanie położony między 2 warstwami farb. Jako, że jeszcze go nie używałam to pomyślałam, że będzie to dobry moment by przetestować go z różnymi rodzajami farb. 

Do pokrycia szkatułki na start użyłam farby kredowej w odcieniu czerni (Carbon) oraz fantastycznej serii Extreme Sheen (Antique Bronze). Po wyschnięciu zaaplikowałam preparat do spękań. Gdy był już całkowicie suchy to gąbeczką nałożyłam farbę akrylową w odcieniu Copenhagen Blue. Spękania pojawiły się po paru chwilach, bardzo fajne i równomierne co daje temu preparatowi ogromny plusik. Całość polakierowałam.

  Jako, że kwiaty uwielbiam wiec postanowiłam by na tej malutkiej szkatułce również zagościły. Zrobiłam je z papieru i podbarwiłam odrobinę rozwodnioną farbą akrylową, której użyłam również do pomalowania spękań oraz metaliczną Dazzling Metallics (Mink Pearl). Dołożyłam troszkę gazy, kawałek wstążki, listeczki oraz chlapania na koniec.





Tutorial:



Użyłam:

-Lakier (Americana Decor- Soft Touch Varnish)

-Farba Extreme Sheen (Antique Bronze)

-Farba kredowa (Carbon)

-Farba Dazzling Metallics (Mink Pearl)

-Farba akrylowa (Copenhagen Blue)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz