piątek, 14 sierpnia 2020

Tabliczka z zegarem..

 

Cześć, przychodzę dziś do Was z kolejną tabliczką. Zdecydowanie ostatnimi czasy zawróciły mi w głowie. Bardzo wdzięczna forma do powieszenia na ścianie. Użyłam do jej przygotowania 2 baz z hdf-u, niezawodnych farb kredowych, białej akrylówki, gessa, lakieru oraz wycisków z foremek. Użyłam również dość sporej maski od Americana Classic by odbić piękny ozdobny element po obu stronach tabliczki. Wybrałam dość stonowaną kolorystkę dlatego dla przełamania całości postanowiłam również użyć brązu. Zerknijcie na pracę. Mam ogromną nadzieję, że mój tabliczkowy i rameczkowy zawrót głowy przypada Wam do gustu.




Użyłam:

-Białe gesso DecoArt

-Farba kredowa( kolory: Rustic, Serene, Vintage, Refreshing, Everlasting)

-Maska/szablon Americana Classic Ts12

-Lakier Americana Decor (Soft Touch Varnish)


Dziękuję i życzę kreatywnego dnia. ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz