środa, 14 października 2020

Cyrkowa skarbonka..

 Cześć kochani, na wstępie muszę Wam napisać, że uwielbiam papiery ryżowe od Decoratorium. Kleje je zawsze jak tylko mam możliwość, a te w motywy cyrkowe urzekły mnie bez granic. Zazwyczaj każdy papier ryżowy naklejam przy użyciu matowego kleju z DecoArtu. Jest bardzo fajnym preparatem, który nigdy nie zawodzi. Z papierami Decoratorium stworzyłam pozytywną cyrkową skarbonkę w kształcie mini książeczki. Bo jak wiecie skarbonek w domu nigdy za wiele. Użyłam 4 odcieni farb kredowych, które przecierałam Antiquing Cream w odcieniu brązu (Sombra Clara). Na starcie oczywiście nie mogło zabraknąć gessa, którego używam przy większości powierzchni z którymi pracuje. Metal, Mdf, Hdf  czy wszelkie tego typu bazy zawsze zabezpieczam by uniknąć później różnych niespodzianek. Zazwyczaj wybieram gessa o dość spójnej i gęstej konsystencji i dobrym kryciem, a te od DecoArtu sprawdzają się rewelacyjnie. Mam nadzieję, że moja mała skarbonka Wam się spodoba i zachęci do stworzenia swojej wersji.







Użyłam:
-Gesso białe DecoArt
- DecoArt Decoupage klej matowy
-Antiquing Cream (Sombra Clara)
-Farby kredowe (Whisper, Serene, Romance, Legacy)

Dziękuję i przesyłam buziaki,



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz