środa, 7 października 2020

Kwiecista butelka

 Witajcie

Sezon jesienny uznaję za rozpoczęty, nastały chłodne wieczory. Mój mąż pod koniec lata postawił kilka owocowych nalewek, które obecnie zlewa do butelek. 

Postanowiłam jedną z nich ozdobić. 

Efekt poniżej:


Butelkę okleiłam wyciskami z foremek i całość pomalowałam czarnym gesso. Po dokładnym wyschnięciu bazy brzegi wycisków oraz butelkę pomalowałam farbą Stylin blue. Wszystkie wystające elementy pomalowałam mieszanką kolorów Stylin blue i Keepsake. 



Cały projekt pozostawiłam na noc do wyschnięcia. Następnie pozłociłam wystające elementy za pomocą Metallic Lustre w kolorze Iced sspresso. 
Dodałam wstążki i butelka gotowa.



 W pracy wykorzystałam:
DecoArt Medium Gesso Black
DecoArt Stylin blue 59 ml
Americana Decor Keepsake
Metallic Lustre iced espresso 29 ml



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz