poniedziałek, 26 października 2020

Tutorial "lniane serce z transferem"

 Witajcie. 

W Pracowni Magdekor powstały nietypowe, pachnące serca w stylu vintage. Zapraszam Was na tutorial, w którym krok po kroku pokazuję jak je zrobiłam. 

Dzięki nim stworzycie piękny klimat, a zapach będzie unosił się w domu przez długie dni.


W swojej pracy użyłam gęsto tkany kawałek lnu, tiul, ususzone płatki kwiatów, olejki eteryczne. Posłużyłam się farbami kredowymi, gdyż uwielbiam ich kolorystykę i matowe wykończenie.


Obrazek na tkaninę przeniosłam za pomocą medium do transferu. Pamiętajcie, że w tym celu należy przygotować sobie wydruk z drukarki laserowej. Uważajcie wykonując poszczególne czynności, by nie uszkodzić delikatnego obrazka. Nie zrażajcie się jak Wam nie wyjdzie, próbujcie i ćwiczcie technikę przenoszenia wydruków na różne powierzchnie. 

Jeśli dojdziecie do wprawy, będziecie tworzyć wspaniale projekty.





Mam nadzieję, że wykorzystacie mój pomysł i stworzycie piękne zawieszki.

Dbajcie o siebie i klimat w waszych domach.

Pozdrawiam - Magda Donat


Użyłam:

Americana Decor chalky finish vintage,

Americana Decor chalky finish enchanted,

Americana Decor chalky finish primitive,

DecoArt Photo Transfer Medium.


Link do tutorialu:



https://youtu.be/Qbjl30-XtB4

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz