czwartek, 12 listopada 2020

Bombka z aniołkiem

 Cześć, dziś przygotowałam dla Was bombkę świąteczną z aniołkiem. Kolorystykę dopasowałam do włosków i przepaski uroczego aniołka z jak zawsze pięknego papieru ryżowego. Uwielbiam Decoratoriowe ryżówki. Jeśli jeszcze nie mieliście okazji ich używać to koniecznie polecam. Zależało mi by cały przód bombki był postarzony i przybrudzony, a tył możliwie minimalistyczny. Użyłam do tego Antique Rub w tubce, farby Dazzling Metallics i dodatkowo dla większego podkreślenia rudości użyłam miki w płatkach. Mam nadzieję, że moja bombka w takiej kolorystyce przypadnie Wam do gustu.







Użyłam:

-Papier ryżowy Decoratorium

-Klej Decoupage matowy Americana Decoupage

-Lakier błyszczący (DecoArt Media)

-Farba kredowa (Treasure, Serene)

-Farba Dazzling Metallics (Bright Copper)

-Dala Antique Rub

-Białe gesso








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz