piątek, 27 listopada 2020

Karty ATC...

 Hej dziś chciałam Wam pokazać bardzo prościutkie karty ATC, które stworzyłam. Nie mogło na nich zabraknąć turkusu, czerni i rdzy. Z pomocą przyszły mi niezawodne farby kredowe oraz pasta piaskowa z DecoArtu. Z brązu i pomarańczu stworzyłam rdzę nakładając jeden kolor na drugi. Turkus idealnie posłużył jako kolor bazowy wraz z drobnoziarnistą piaskową pastą. I odrobina czerni na brzegach i stemplowych odbitkach.  Muszę Wam szczerze napisać ,że zdecydowanie wolę  większe formy prac. Większa twórcza przestrzeń jest zdecydowanie dla mnie ale czasem warto wyjść ze swojej strefy komfortu i stworzyć coś innego.  

Dobrze gdy karty są płaskie i nie zawierają grubych warstwowych kompozycji bo wtedy ciężko je przechowywać i można je zniszczyć. W kartach, które stworzyłam, a jest ich aż 8 jedynym elementem odrobinę wystającym jest rameczka ale układając jedną przed drugą kompletnie nie stwarzają kłopotu ponieważ wybrałam wyciski z dość płytkiej sylikonowej foremki. Napisy podniosłam lekko na dystansie ale idealnie chowają się w pordzewiałych odlewach.

Mam nadzieję ,że moje proste ATCiaki Wam się spodobają.








Użyłam:
-Pasta piaskowa DecoART
-Farby kredowe( odcienie: Carbon, Heritage, Rustic, Keepsake)

Dziękuję i pozdrawiam ciepło.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz