środa, 18 listopada 2020

Junk&vintage ATC TUTORIAL

 Cześć, tu Dorota!

Zapraszam Was na oględziny śmieciuszkowego projektu. Tym razem stworzyłam karty ATC na wymiankę wśród członków design teamu Decoratorium :)


Stworzyłam ciekawą teksturę z kawałków starych kartek, ścinków płótna i pasty strukturalnej.



Na tak stworzoną teksturę nałożyłam kompozycję z resztek koronek i tiulu, tak, aby struktura wyzierała spod dziurek koronki.


Dołożyłam kawałki papierów pozostałych po innych projektach, jak i tekturki, na które nie miałam pomysłu. 

Pozostawiłam wystające spod kompozycji nastroszone kawałki materiału.


Takie junkowe śmieciuszki to świetny sposób na wykorzystanie resztek przydasi.

Zapraszam na krótki tutorial z ich powstawania:


W projekcie wykorzystałam:

white gesso

heavy gel medium

texture paste

fluid acrylics: gold, umbra

vintage effect wash: brown, black

crafter's acrylics iced espresso

Twórczego dnia!


 


1 komentarz: