środa, 6 marca 2019

Alterowana gwiazda - Alicja Staszak

Hej, nazywam się Alicja i bardzo mi miło, ze mogę gościć na blogu Decoratorium!

Na tę okazję przygotowałam coś specjalnego - alterowaną gwiazdę z mnóstwem dodatków. Muszę przyznać, ze długo nie miałam na nią pomysłu. Strasznie spodobała mi się ta piękna baza, pomalowałam ją czarnym gesso i już wtedy wiedziałam, ze nie może to być byle jaki projekt. Pomysł przyszedł zupełnie przypadkowo, kiedy w moje ręce wpadły Fluid Acrylics Interference. Nie mam pojęcia dlaczego, ale od razu zdecydowałam, ze wypróbuje je na tej właśnie gwiazdce. 
Jeśli chodzi o efekty, to możecie je sami ocenić na zdjęciach poniżej :) 


Jak widzicie, kolorami  przewazającymi w tym projekcie są odcienie fioletu i niebieskiego, czyli moje ulubione. Korzystałam takze z cudownie błyszczących farb Extreme Sheen, które świetnie się prezentują w tego typu pracach.


Postanowiłam juz, ze dzięki wymienionym tutaj produktom stworze niejeden galaktyczny projekt!





Przygotowałam tez video tutorial, aby pokazać etapy powstawania mojej pracy.






pozdrawiam serdecznie!
Alicja

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz